Samstag, 26. Mai 2007

SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK

Ne güzel şey, seni seviyorum diyebilmek, Kara, fırtınaya, yağmura, rest çekip de zamana, Seni, ölümüne sevdiğimi söyleyebilmek, Sevgimi kırlara, ağaçlara, uç uç böceklerine, günlerce, hatta haftalarca anlatabilmek, Her baharda, filizlenen tomurcuğa, tomurcuğa sevdalı kelebeğe, kuşa, böceğe, geceye ve gündüze, senin adınla seslenip, bir tek seni sevdim, ve bir tek seni seviyorum diyebilmek,
Çünküsü yok bunun,
Biliyorum,
bir nedeni de yok,
delicesine bir sevda bu,
Hele hele,
zamanı hiç yok bu emsalsiz aşkın,
Zaman üstüdür,
bu mevsimde dakikalar artık,
Her gece, .
utangaç bir gecenin koynunda,
fırtınalar koparken yüreğinde,
sevgilinin o öksüz hayali vurur pencerene,
ve her gece,
gecenin o çıldırtan yalnızlığında aşkın,
Aşkın çekilir,
kalbimin en kuytu köşelerine,
ve
an be an,
çığ gibi büyür hasretin yüreğimde,
Seni seviyorum,
diye haykırmak gelir içimden,
öylesine,
hem de delicesine, Sesini duymak, gün ağarıncaya dek, seninle konuşmak, hiç kapamadan gözlerimizi, doğan güneşle, sevinçle düşlerimizi paylaşmak, ve birlikte, hep aynı düşlere dalıp, hep aynı düşlerde uyanmak, açıp da pencereyi sonuna dek, seni, seni seviyorum, seni seviyorum diye, defalarca gökyüzüne haykırmak,
Artık seninle,
bir başka güzel bakmaktayım,
hayata ve insanlara,
Gözlerimin içi parlamakta
Bak gör halimi ey sevgili,
sığdıramıyorum artık ben bu yüreği,
bu ölümsüz aşka,
Katılasıya gülmek gelir içimden,
koşar adımlarla, yalın ayak sokaklarda yürümek,
Senin hatırına,
tanıdık,
tanımadık herkese selam verip,
bir merhaba demek,
ve
sizi de,
sevgilim kadar seviyorum diye,
gökyüzüne haykırabilmek, Yağmuru ve denizi, ve yağmur sonrasında gözlerimde, senden geriye kalan izleri, Gök mavisinde, ak güvercinleri, kıyıya vuran dalgalarda, martıları, dağ eteklerinde açan, gelincik çiçeklerini, basıp da bağrıma, sizi seviyorum, sizi seviyorum, sizi seviyorum diyebilmek,
Biliyor musun,
seni, her zamankinden,
daha da çok sevmekteyim artık,
ve senin sevdiğin herşeyi,
hatta,
acıyı ve hatta kederi,
buram buram ızdırap kokan şiirlerini,
Hülasa,
seni anlatan,
senden izler taşıyan herşeyi,
Toprağı,
kuşu,
böceği,
gelincik çiçeğini,
ve hatta,
o aptalca bulduğumuz,
o şımarık,
uç uç böceğini, Biliyor musun, nice mevsimler geldi geçti üzerimden, Nice hüsranlar, nice fırtınalar yaşandı bu gönülde, Ama yine de, hiçbir şey kaybetmedim, sana olan, o ölümsüz sevgimde, Artık, sen mevsimindeyim, Biliyorsun, asırlar öncesinde, senden gelmiştim, Yine bir sen mevsiminde bak, saçlarımda ak, gözlerimde nem, yine sana, (O'na, Gözlerime Yağan Yağmura)

Keine Kommentare: